Thursday 7 May 2015

first week++-IPHONE 4-

assalamualaikum....
hai berjumpa lagi kan

aku frast baru first week tak makan dekat sekolah semata mata kerana iphone 4!

lagi tiga bulan lagi aku tak boleh beli makanan dekat sekolah sedih nye
aku teringin gile nk iphone tak dapat mana tah lagi iphone 6 ahh frast.................!

this is my life !

orang lain dapat ja aku kena kumpui  frast ahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ya allah bagilah aku reski untuk iphone 4 ya allah
ahhhh!

kawan aku semua dh ada phone lenovolah,samsung ,exus dan seumpamanya

huhh

macam orang gile aku menjerit

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

aku frast gile huhh semata mata untuk iphone aku takleh makan kopok lekor kat sekolah aku ! sedih gila baq hang
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

hai ...................

No comments:

Post a Comment